miercuri, 3 martie 2010

Astazi e frig.

ce-ar fi daca pentru o secunda ai fi vantul de campie ce-mi domina firele de par? daca ai fi zapada ce atinge mereu acelasi varf de munte? ce-ar fi daca tu ai fi zeu si eu as fi muritoare? te-ai cobora tu pentru macar un sarut? te va impiedica vantul aspru si zapada rece sa-mi atingi sufletul prea putin inflacarat.Iti aduc acest elogiu, tu prea sfant zeu la care mi te-nchin neclitit si inima-mi tie martor preacinstit si mereu la indemana nesigurantei tale.despartirea noastra e prea evident prevestita si far' de speranta totusi iti intind manile cersetor si rogu-te aduti aminte si de mine, frunza obisnuita cu suflet ranit si furata de pe ram prematur. Imi doresc rochii de seara lungi pentru clipe de neuitat. Iti cant imn ireal auzit de tine, totusi vei auzi strigatul suferintei ce ma inconjoara..?1314801106_2da1a5a2a53c_large

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu