miercuri, 3 martie 2010

Personaje

De ce nu gasesc nici o solutie sau iesire din problema asta care imi da batai de cap? De ce ma lauda lumea zicand ca sunt optimista, cand eu vad cu toate usile dupa care se gasesc raspunsurile, se inchid.Raspunsuri pe care le caut ingrijorator di dramatic.Abia respir aerul de pe planeta asta plina de personaje infecte care isi fac doar rolul pe pamant de a trai.
De ce renunt asa repede cand lumea imi spune ca sunt o luptatoare? Degeaba as lupta in cazul asta.As lupta in vid in gol.Pentru nimic.Cand nu exista sperante de a trai linistit fara sa te trezesti dimineata zapacit si buimacit de imaginea lui in minte si de ultimile sale cuvinte.
De ce lumea din jurul meu is joaca rolul la limita? Si daca ar trece granita? Poate atunci as zambi cu sufletul impacat ca nu sunt papusarul ce controleaza o serie de papusi.
De ce imi fac griji la varsta asta cand eu ar trebui sa ma joc? In viitor se va agrava aceasta suita de intrebari? si totusi daca asta reprezinta lumea mea eu oare ce ar trebui sa fac?
Oare am nevoie de ajutor? Si daca nu am nevoie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu