miercuri, 3 martie 2010

Astazi e frig.

ce-ar fi daca pentru o secunda ai fi vantul de campie ce-mi domina firele de par? daca ai fi zapada ce atinge mereu acelasi varf de munte? ce-ar fi daca tu ai fi zeu si eu as fi muritoare? te-ai cobora tu pentru macar un sarut? te va impiedica vantul aspru si zapada rece sa-mi atingi sufletul prea putin inflacarat.Iti aduc acest elogiu, tu prea sfant zeu la care mi te-nchin neclitit si inima-mi tie martor preacinstit si mereu la indemana nesigurantei tale.despartirea noastra e prea evident prevestita si far' de speranta totusi iti intind manile cersetor si rogu-te aduti aminte si de mine, frunza obisnuita cu suflet ranit si furata de pe ram prematur.Iti cant imn ireal auzit de tine, totusi vei auzi strigatul suferintei ce ma inconjoara..?1314801106_2da1a5a2a53c_large

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu