miercuri, 3 martie 2010

Autoportret.

Sunt o fire schimbatoare, uni pot considera asta un defect alti o calitate, sincer eu o i-au ca pe o caracterizare si cam atat.Firea asta schimbatoare se datoreaza faptului ca am momente cand stralucesc si imi iese tot ce imi propun sau momente can ma inchid si vreau sa fiu singura.Sunt antiteza propriei firi.
O alta chestie[nu pot s-o numesc calitate sau defect]  e ca sunt responsabila, da uni v-ati intreba de ce nu o trec la calitati, raspunsul este ca responsabilitatea asta e prea multa, imi asum prea multa si dupaia pufff, ma auto distrug.
Oricum nimic/nimeni nu ma poate schimba.
Cam atat.
Nothing sweet about me.



Tumblr_li0m9bdofy1qc60alo1_500_large

Legatura dintre poza si continut? -> Imi schimb firea ca frunzele unui copac, dar trunchiul ramane mereu acelasi,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu