miercuri, 3 martie 2010

Fotografia-observatii

       Practic eram atrasă de lumea aceasta.Lumea fotografiei.Imi place tot ce er legat de ea.Doream să fiu fotograf să surprind lucruri simple şi totuşi esenţiale ochiului.Vroiam ca fotografia mea să dăruiasca un zambet pe feţele oamenilor.Făcusem o pasiune, un scop care nu credeam că se va împlini vreodată.Doream un aparat foto ultra modern căci numai aşa pozele ieşeau reuşite.Devenisem oarbă în legătură cu lumea aceasta.
       Mi-am dat seama mai apoi in urma vizionarii unui film-Trucuri feminine-că eu defapt doream să fiu aceea din faţta camerei-modelul.Mi-am dat seama că dacă arăt cea ce-i mai frumos oamenii nu-mi vor observa defectele.Căci modelul la proprui îl poate vedea toată lumea dar nu şi frumuseţea interioară pe care toată lumea o are dar nu mulţi o observă.
      Am vrut să fac această postare deoarece mă atragea de mult să scriu despre acest subiect dar nu ştiam mai exact ce ar trebuii să cuprindă.
       De acum nu-mi mai fac griji.
                                                                                     P.S.Am scris cu diacritice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu