miercuri, 3 martie 2010

Oh, Christmas Tree



[Minunati-va de bradul meu.Precizez ca este decorat doar de mine, din cauza unor diferite probleme familiale.Scuzati luminozitatea dar am facut poza pe ultima suta de metri.Se si vede mini biblioteca mea, hihi.Sper sa va placa.Enjoy!<3]
Craciunul este pentru mine combinatia dintre a darui si a primi, si nu nu e la fel ca la reclama de la vodafone, ci doar sentimentul ala ca trebuie sa fii mai bun, iertator si mai intelegator cu cei din jur.Spre deosebire de celelate sarbatori, pur si simplu asta imi place cel mai mult.De ce? Ai toata familia alaturi, bucurie, rasete, verisorii.
Poate doar pe mine sau poate ca nu, ma cuprinde starlici cand aud ca in doua zile e craciunul.Ahh renumitul Craciun. Si nu cred ca doar mie imi place sa dau, si in special, sa primesc cadouri.Si renumitul Mos Craciun.Cu toate ca stiu ca parintii sunt adevaratii spiridusi, parca tot il simt acolo, tot e acel simbol al craciunului.
Can't wait anymore for Christmas .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu