miercuri, 3 martie 2010

resolution list 2012







8.Sa invat odata franceza[fac germana si engleza]

1.Sa-mi fac propriile haine.
2.Sa-mi fac un jurnal.Fara sa afle cineva de el cum se intampla deobicei.
3.Sa mananc sushi[daca asa se scrie:D]
4.Sa ma uit o noapte intreaga la stele.Clar.
5.Sa ma simt bine in pielea mea.[:| nu s-a prea intamplat asa ceva anul asta]
6.Sa fiu puternica.
7.Sa merg la Paris sau Londra[poate se va intampla cine stie]



9.Sa am propriul meu shooting.[nu prea cred:))]
10.Sa am un prieten cum trebuie.[macar anu asta:))]
11.Sa merg la mare[ciudat nu? n-am fost niciodata]
12.Sa merg cu clasa la padure sau undeva.[imi ador clasa<3]
13.Sa merg la muuuulte concerte.
14.Sa am o piretena buna care sa-mi fie alaturi cand am nevoie.[nu cand are chef ea sa fie buna>:)]
15.Sa incep sa strang niste bani[:">]
16.Sa scriu scrisorii unor persoane imaginare[asta am afcut si in 2011, e o chestie prin care ma descarc doar]
17.Sa invat mai bine.
18.Sa-mi iau un telefon calumea.[m-am saturat de nokia care nu se pot distruge:))]
19.Sa-mi cumpaaar o biblioteca de carti.[pe care va urma sa le citesc]
20.Sa-mi cumpar o pereche de tenisi durabili si mereu la moda.
21.Sa-mi i-au o camera super scumpa si super buna.[nu mai vreau poze naspa]
22.Sa fiu sanatoasa[no more flu]
23.Sa gasesc pe cineva care sa ma trateze asa cum se cuvine.
A50e465b20ondjpfl_99459_580aecd1f9_large24.Sa nu fiu singura de Valentine's day[macar in 2012:((]
25.Sa citesc mai mult[nu ca n-as citi.hihi.:d]
 Si c-am atat.Abia astept la anul pe vremea asta sa vad cate dintre ele se vor intampla.Pana atunci sa ajungem sanatosi macar.Voi aveti "A resolution list"? Daca da care ar fii dorinta nr.1?
Wish you a very very happy new year!.Ne vedem la anul.Xoxo.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu