miercuri, 3 martie 2010

Sentiment

Cel mai straniu sentiment pe care l-am putut vreodata simti si care m-a marcat si m-a facut sa ma inchid mai mult decat eram inainte.Spre surprinderea mea, firea mea de lider, de conducatoare, de atotcunosctoare, de scorpioanca[zodie] nu m-a ajutat.Am dat gres.Sutn obisnuita sa fiu mereu implicata in proiecte, consilii, desigur ca lider, eu vin cu ideile si eu le aprob sau dezaprob pe cele care-mi sunt aduse.
Ciudat a fost ca ieri, am ramas pe tusa mai exact.Mi s-a nutrit un sentiment de ura si am tacut dupa finalizarea acelui proiect, nu bagam pe nimeni in seama, cu toate ca vroiam sa nu par afectata ca nu am fost implicata.
Daca imi puteti descifra voi, ce defect sau poate chiar calitate, dar cred ca ma insel reiese din cele de mai sus, sugestiile sunt binevoite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu