miercuri, 3 martie 2010

Resentimente

   De ce ma simt asa nasol din cauza unui “nu”? Nu-i chiar asa greu sa spui nu, nu? Atunci de ce ma simt atat de groaznic? Mi-am dat seama ca am spulberat mii de vise planuri sperante.Sunt asa snoaba si egoista.cu toate astea ma simt …nici macar nu stiu ce-i cu mine..macar asa el nu va mai suferi din cauza ca eu nu-i raspund sentimentelor.Si totusi…daca nu tin la el, de ce ma doare si ma…ma face sa ma simt atat de groaznic incat vreau sa ma descarc cuiva.Oare tin la el? Cum ar fi posibil? Macar acum isi va face curat in ganduri si planuri.Vietile se vor face paralele.Fara intersectii.Asa a ales el in legatura cu drumurile noaste.Eu vroiam sa continuam sa fim…noi.Prieteni-frati.Asta e imi zic.Mi-am croit singura drumul.Acum imi voi ispasi pedeapsa, nu-i pot spune pedeapsa ci mai degraba consecinta “nu”-ului.Am fost macar dreapta fata de el.Asta e precis. 
Dar dreapta fata de persoana mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu