miercuri, 3 martie 2010

Summer

     Un nou an şcolar e pe sfârşite, şi o nouă vacanţă ne face cu ochiul.Gândindu-mă la realizările acestui an, pot spune cu certitudine că nu am avut parte de un an care să mă facă să zâmbesc la amintirea lui.Una din realizările importante fiind aceea că ar trebui să-mi testez prietenii înainte de a-mi intra la suflet.
     O altă decizie a fost aceea că ar trebui să-mi acord mai mult timp pentru mine, sufletul meu, mintea mea, de aceea vara asta voi încerca să văd cine sunt si cum sunt.Voi face "practică" pe anumite persoane pentru a le descoperi mentalitatea şi aşa sper ca şi eu să mă schimb.Nu o spun cu părere de rău căci îmi chiar place cum sunt eu.
     Vara asta prefer să mă maturizez.Poate va fi o persoană la care să aspir şi de la care să învăţ.Deci practic o i-au de la 0.Prietenii îi voi ţine la distanţă, şi voi încerca lumea nouă.Poate sună egoist, dar..defapt e cât se poate de normal.
     Rvenind la realizări  nu prea am de comentat căci multe persoane mi-au stat în cale..sau poate înlăturarea lor a fost ce mi-a trebuit.Lucrurile se întâmplă cu un scop.Voi posta în zilele de vară:descoperiri, concluzii, aspiraţii etc.Lucky summer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu